Meditative flows
- intensitet: 3/5

 

Flyd med i en række meditative flows med fokus på vejrtrækning, som får dig helt ned i gear, så du kan mærke dig selv - også selvom der måske sniges en enkelt nedadvendt hund ind. Vores undervisere guider dig grundigt ind og ud af de simpel flows i harmoni med din vejrtrækning og inviterer dig til at slå hjernen fra og være tilstede i kroppen. Der er tid til at mærke yogastillingerne; både styrken i din kerne, flowet i bevægelserne og slippet i tankemyldret. Alle kan være med, og der er altid blokke, tæpper og andre redskaber inden for rækkevidde til at støtte dig i din praksis.

MED BLID HATHA FLOW HVER UGE KAN DU: smidiggøre og styrke kroppen / berolige nervesystemet / få større bevidsthed på åndedrættet / styrke sunde, intuitive bevægelsesmønstre / opbygge større kropsbevidsthed

STILLINGER: liggende, siddende, knælende - både aktive og passive

Hvilken yoga har du brug for i dag? Tag SALIGs yogatest og find ud af det. 

På SALIG klasserne arbejdes hele kroppen igennem, men underviseren kan fra gang til gang vælge et særligt tema eller fokusområde. På hver klasser udøver vi pranayama (åndedrætsøvelser) og en kort meditation eller kropsscanning, nogle klasser slutter med blide, masserende tryk under Savasana (afspænding) eller aroma for at støtte op om klassens tema. Du kan være med på de fleste klasser, selvom du er begynder, og stadig få tilført viden og kvalitet til din praksis, hvis du er øvet. Vores undervisere tilpasser nemlig sekvensen, så alle kan være med. Vores ønske er, at genkendeligheden på disse klasser kan gøre dig helt salig.