Yoga til mor og babymaven
- intensitet: 3-4/5

 

På SALIG gravid yoga er der fokus på at styrke krop og sind til den forandring, der kommer, når du bygger et lille menneske. Du guides igennem øvelser, der både tager hensyn til forandringerne og styrker de muskler, der er særlig vigtige for at bære og føde baby. Du arbejder også med visualiseringer, meditation, blide stræk og afspænding, så du er klar til at sætte nyt liv i verden og samtidig passer på dig selv. Klasserne skaber også et rum for, at du kan møde andre kvinder i samme situation som dig og dele erfaringer om den nye krop, du har fået. Tag en ekstra trøje og sokker med - og snacks, hvis der er behov.

MED YOGA HVER UGE UNDER DIN GRAVIDITET KAN DU: få større kropsbevidsthed / træne fokus på åndedrættet / mindske graviditetsgener / styrke kroppen / forfine intuitive bevægelse / forberede krop og sind til fødslen / etablere en forbindelse til baby allerede, mens den er i maven.

STILLINGER: liggende, siddende, knælende, stående  - både aktive og passive

Hvilken yoga har du brug for i dag? Tag SALIGs yogatest og find ud af det. 
- som gravid uden særlige gener i forbindelse med graviditeten kan du komme på alle SALIGs klasser. Underviseren modificerer øvelserne, så de passer til dig. Det vigtigeste er, at du mærker efter, hvad din krop vil være med til og ikke overskrider dine grænser.