Styrke og smidighed, primært stående stillinger
- intensitet: 4/5

 

Med hatha bliver du blive ført igennem klassiske yoga stillinger i et tempo, hvor krop og sind kan følge med. Du har god tid i stillingerne til at forfine allignment og træne både styrke, balance og smidighed. Klassen begynder med blidere stillinger til opvarmning og flyder langsomt ind i klassiske, stående stillinger, hvor du arbejder med dit fokus, styrke, balance og smidighed. Klassen rundes af med en blanding af siddende, knælende og liggende stillinger med stræk til nedkøling inden afspænding i en klassisk savansana (afspænding).

MED HATHA HVER UGE KAN DU: styrke og smidiggøre kroppen / forbedre balancen / større kropsbevidsthed / mental fokus

STILLINGER: liggende, siddende, knælende, stående - primært aktive, passive i nedkøling

Hvilken yoga har du brug for i dag? Tag SALIGs yogatest og find ud af det. 

På SALIG klasserne arbejdes hele kroppen igennem, men underviseren kan fra gang til gang vælge et særligt tema eller fokusområde. På hver klasser udøver vi pranayama (åndedrætsøvelser) og en kort meditation eller kropsscanning, nogle klasser slutter med blide, masserende tryk under Savasana (afspænding) eller aroma for at støtte op om klassens tema. Du kan være med på de fleste klasser, selvom du er begynder, og stadig få tilført viden og kvalitet til din praksis, hvis du er øvet. Vores undervisere tilpasser nemlig sekvensen, så alle kan være med. Vores ønske er, at genkendeligheden på disse klasser kan gøre dig helt salig.