Styrke og meditative flows
- intensitet: 5/5

 

Slow flow byder på energigivende flows i langsomt tempo og legende sekvenser af stående stillinger med en variation af høj og blid intensitet, der træner styrke, balance, smidighed og fleksibilitet. Fokus er på en stærk kerne og flow i den meditative tilstand, der opnås gennem gentagelse i harmoni med vejrtrækningen. Klassen er for letøvede og øvede.

MED SLOW FLOW HVER UGE KAN DU: styrke og smidiggøre kroppen / forbedre balancen / få større kropsbevidsthed / øge dit mentale fokus / etablere en fast praksis

STILLINGER: liggende, siddende, knælende, stående - primært stående aktive, passive i nedkøling.

Hvilken yoga har du brug for i dag? Tag SALIGs yogatest og find ud af det. 

På SALIG klasserne arbejdes hele kroppen igennem, men underviseren kan fra gang til gang vælge et særligt tema eller fokusområde. På hver klasser udøver vi pranayama (åndedrætsøvelser) og en kort meditation eller kropsscanning, nogle klasser slutter med blide, masserende tryk under Savasana (afspænding) eller aroma for at støtte op om klassens tema. Du kan være med på de fleste klasser, selvom du er begynder, og stadig få tilført viden og kvalitet til din praksis, hvis du er øvet. Vores undervisere tilpasser nemlig sekvensen, så alle kan være med. Vores ønske er, at genkendeligheden på disse klasser kan gøre dig helt salig.